Особливості саморегуляції здобувачів вищої освіти з різним рівнем суб’єктивного благополуччя
DOI:
https://doi.org/10.31558/2786-8745.2023.2(3).5Ключові слова:
суб᾽єктивне благополуччя, саморегуляція, здобувачі вищої освітиАнотація
У статті представлено результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження особливостей саморегуляції здобувачів вищої освіти з різним рівнем суб’єктивного благополуччя. Визначено, що переживання суб’єктивного благополуччя особистості залежить від зовнішніх і внутрішніх чинників. Серед зовнішніх чинників виділяють особливості економічної, політичної, екологічної, культурної, соціальної ситуації в країні, тобто рівень загального благополуччя суспільства загалом. Серед внутрішніх чинників – емоційну і когнітивну оцінку людиною власних досягнень і перспектив. Особистості, які здатні ставити цілі та досягати їх реалізації, виявляють вищий рівень суб’єктивного благополуччя.
Посилання
Аршава І. Ф., Носенко Д. В. Суб’єктивне благополуччя та його індивідуально-психологічні та особистісні кореляти. Вісник ДНУ. Серія: Педагогіка і психологія. 2012. Вип. 18. Т. 20, № 9/1. С. 3–10.
Афанасьєва Н. Є., Світлична Н. О., Ільїна Ю. Ю. Саморегуляція психічних станів як компонент долаючої поведінки рятувальників. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2021. Вип. 9. С. 21–27. DOI: 10.30970/ PS.2021.9.3.
Афанасьєва Н. Є. Суб’єктивне благополуччя як системоутворюючий чинник толерантності особистості. Наукові перспективи. 2022. № 8(26). С. 359–371. DOI: 10.52058/2708-7530- 2022-8(26)-359-370.
Курова А. В. Проблема суб᾽єктивного благополуччя в психологічній науці. Вiсник Одеського національного унiверситету. Серія «Психологія». 2013. Т. 18. Вип. 1(27). Ч. 2. С. 190–196.