Особливості саморегуляції здобувачів вищої освіти з різним рівнем суб’єктивного благополуччя

Автор(и)

  • Н. Є. Афанасьєва Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0003-3341-1845

DOI:

https://doi.org/10.31558/2786-8745.2023.2(3).5

Ключові слова:

суб᾽єктивне благополуччя, саморегуляція, здобувачі вищої освіти

Анотація

У статті представлено результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження особливостей саморегуляції здобувачів вищої освіти з різним рівнем суб’єктивного благополуччя. Визначено, що переживання суб’єктивного благополуччя особистості залежить від зовнішніх і внутрішніх чинників. Серед зовнішніх чинників виділяють особливості економічної, політичної, екологічної, культурної, соціальної ситуації в країні, тобто рівень загального благополуччя суспільства загалом. Серед внутрішніх чинників – емоційну і когнітивну оцінку людиною власних досягнень і перспектив. Особистості, які здатні ставити цілі та досягати їх реалізації, виявляють вищий рівень суб’єктивного благополуччя.

Біографія автора

Н. Є. Афанасьєва , Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології і соціології

Посилання

Аршава І. Ф., Носенко Д. В. Суб’єктивне благополуччя та його індивідуально-психологічні та особистісні кореляти. Вісник ДНУ. Серія: Педагогіка і психологія. 2012. Вип. 18. Т. 20, № 9/1. С. 3–10.

Афанасьєва Н. Є., Світлична Н. О., Ільїна Ю. Ю. Саморегуляція психічних станів як компонент долаючої поведінки рятувальників. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2021. Вип. 9. С. 21–27. DOI: 10.30970/ PS.2021.9.3.

Афанасьєва Н. Є. Суб’єктивне благополуччя як системоутворюючий чинник толерантності особистості. Наукові перспективи. 2022. № 8(26). С. 359–371. DOI: 10.52058/2708-7530- 2022-8(26)-359-370.

Курова А. В. Проблема суб᾽єктивного благополуччя в психологічній науці. Вiсник Одеського національного унiверситету. Серія «Психологія». 2013. Т. 18. Вип. 1(27). Ч. 2. С. 190–196.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-14

Як цитувати

[1]
Афанасьєва , Н.Є. 2024. Особливості саморегуляції здобувачів вищої освіти з різним рівнем суб’єктивного благополуччя. Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса. Серія Психологічні науки. (Лис 2024), 45-53. DOI:https://doi.org/10.31558/2786-8745.2023.2(3).5.

Номер

Розділ

Проблеми психології навчання та психологічного супроводу в освіті